اخلمد / اخلومد

اخلمد / اخلومد

منطقه ای سر سبز از رشته کوه های بینالود
اخلمد / اخلومد

اخلمد / اخلومد

منطقه ای سر سبز از رشته کوه های بینالود

رهبر معظم انقلاب در اخلمد


نماینده چناران:
محل اقامت رهبر معظم انقلاب در اخلمد چناران موزه می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم چناران در مجلس گفت: در روستای تاریخی و انقلابی اخلمد در محل اقامت رهبر معظم انقلاب، موزه احداث می‌شود.

برای دیدن عکس در اندازه واقعی کلیک کنید



به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، محمد دهقان پیش از ظهر امروز در مسجد روستای اخلمد و بین مردم این روستا اظهار داشت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری مدتی در این روستا که مردم انقلابی هم دارد، اقامت داشته‌اند، این مکان موزه می‌شود و اعتبار لازم برای خانه عالم و سرویس بهداشتی و نمازخانه در اخلمد داده می شود. 
وی افزود: توجه به امور فرهنگی همچون توجه به گردشگری منطقه ضروری است و باتوجه به اقامت چند ماهه مقام معظم رهبری در قبل از انقلاب در اخلمد، احداث موزه و ساخت خانه عالم را تقویت بعد فرهنگی منطقه مؤثر است. 
وی با بیان لزوم توجه به گردشگری اخلمد گفت: گردشگری مهم‌ترین منبع درآمد مردم منطقه ییلاقی اخلمد در آینده است و در این منطقه اقدامات زیرساختی مهمی از جمله راه، دیوار ساحلی، طرح هادی، پارکینگ، تصویب منطقه نمونه گردشگری، دکل تلفن همراه، برق‌رسانی، سنگ فرش و زیباسازی مسیر آبشار اجرا شده است. 
عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: اکنون زمان آن است که مردم روستا و منطقه با سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری از فرصت‌های به‌وجود آمده نهایت استفاده را داشته باشند. 
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با ذکر نمونه‌هایی از همفکری و همکاری مردم روستاهای گلمکان و ابرده گفت: مردم و مسئولان در راستای تأسیس شرکت و جذب سرمایه‌های مردمی برای سرمایه‌گذاری در گردشگری اخلمد تلاش کنند. 
همچنین حسن جباری دهیار اخلمد افزود: سالانه بین 700 تا 800 هزار نفر گردشگر از این روستا بازدید می‌کنند و توجه بیشتر مسئولان و رفع مشکلات را می‌طلبد. 
در پایان تصریح کرد: رو به‌ روی آبشار اول اخلمد، چندین سرویس بهداشتی یک باب نمازخانه احداث شود و منزلی که مقام معظم رهبری در قبل از انقلاب در آن حضور داشتند خریداری و ضمن بازسازی به موزه‌ای برای علاقه‌مندان و گردشگران تبدیل شود. 
همچنین مقرر شد زمینی برای احداث خانه عالم به سازمان تبلیغات اسلامی واگذار شده و برای جذب اعتبار لازم پیگیری صورت گیرد. 

منبع : فارس نیوز



نظرات 1 + ارسال نظر
محمود آگاه پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:02 ب.ظ

با توجه به تذکر به جای دوستان بازدید کننده (برادر محترم ارژنگی) ، متن زیر عکس تصحیح گردید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد