اخلمد / اخلومد

اخلمد / اخلومد

منطقه ای سر سبز از رشته کوه های بینالود
اخلمد / اخلومد

اخلمد / اخلومد

منطقه ای سر سبز از رشته کوه های بینالود

مسافرت یک روزه من به اخلمد (پرویز شجاعی پارسا)

مهد من گشته ایران

من کودک دلبند تو ، تو نیز والا مادرم

بی تو ندارم زندگی ، جانی تو اندر پیکرم

در هر مکان ، در هر زمان ، هر جا روم ، هر سو پرم

رو آورم بر سوی تو ، زیرا تو هستی لانه ام

اقوام و خویشاوند من ، ما وای من ، کاشانه ام



 آبشار اول


ادامه مطلب ...

تله کابین اخلمد


معاون استاندار خراسان رضوی خبر داد:

تصویب ایجاد تله‌کابین بام مشهد (اخلمد)

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار خراسان رضوی از تصویب ایجاد تله‌کابین بام مشهد در ارتفاعات جنوب غربی مشهد در کارگروه گردشگری استان خبر داد.



تله کابین تفرجگاه نمک‌آبرود ،  چالوس | Namak Abrood Recreation Place, Chaloos


به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سعید حسین‌پور ظهر امروز در جلسه گردشگری استان اظهار داشت: ایجاد تله‌کابین بام مشهد در ارتفاعات جنوب غربی مشهد در مجموعه‌ای به مساحت 108 هکتار به تصویب این کارگروه رسید. 


ادامه مطلب ...