اخلمد / اخلومد

اخلمد / اخلومد

منطقه ای سر سبز از رشته کوه های بینالود
اخلمد / اخلومد

اخلمد / اخلومد

منطقه ای سر سبز از رشته کوه های بینالود

تلف شدن 126 رأس گوسفند


خبرگزاری فارس: تلف ‌شدن 126 رأس گوسفند در روستای اخلومد سفلی بر اثر آتش، نشت بنزین در تصادف شدید خودرو نیسان با کامیون خاور در نیشابور و ... مهم‌ترین عناوین اخبار کوتاه حوادث از استان خراسان رضوی است.
 

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چناران اظهار داشت: 126 راس گوسفند در روستای اخلومد سفلی در چناران در آتش سوختند. 

عباس مقدسی تصریح کرد: به دلیل توجه نکردن دامدار به نکات ایمنی و کم تجربه بودن چوپان آتش‌سوزی در دامداری 126 راس گوسفند را تلف کرد. 
وی افزود: در ساعت 12 بامداد شب گذشته در پی اعلام به فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر آتش‌سوزی در روستای اخلمد سفلی که چوپان آن یک نوجوان 16ساله بود، ضمن اطلاع به آتش‌نشانی مامورین انتظامی به همراه مامورین آتش‌نشانی در محل حاضر شدند. 
مقدسی ادامه داد: پس از تلاش فراوان با امکانات موجود آتش مهار ولی به علت حجم زیاد آتش تعداد 126 راس گوسفند از 164 راس گوسفند موجود در دامداری تلف شده و در آتش سوخت. 

* نشت بنزین در تصادف شدید خودرو نیسان با کامیون خاور در نیشابور 
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری نیشابور اظهار داشت: تصادف شدید خودرو نیسان با کامیون خاور، باعث واژگونی نیسان و نشت بنزین شد. 
محمود برئی افزود: ستاد فرماندهی، نیروهای عملیاتی ایستگاه یک را به محل اعزام کردیم تا در صورت بروز هر گونه حادثه و آتش‌سوزی در محل حاضر باشند. 
وی ادامه داد: خودروها در اثر شدت این تصادف خسارت زیادی دیدند ولی به راننده‌ها آسیب جدی وارد نشد. 
برئی همچنین گفت: نشت گاز در در خیابان 22 بهمن(فرح‌بخش) شرقی این شهر باز هم حادثه آفرید. 
وی افزود: این حادثه در اثر در رفتن شیلنگ بخاری‌گازی و نشت گاز در داخل ساختمان رخ داد و باعث تخریب قسمت ‌هایی از دیوار ساختمان و افتادن پنجره‌ها شد. 
برئی اظهار داشت: این حادثه باعث آتش‌سوزی در داخل ساختمان شد که نیروهای عملیاتی ایستگاه 5 با حضور به موقع اقدام به خاموش کردن آتش کردند. 

* نگهبان پاساژ سارق از کار در آمد 
فرمانده انتظامی شهرستان تربت‌جام اظهار داشت: در پی اعلام چند نفر از کسبه یکی از پاساژهای تربت‌جام مبنی بر اینکه اجناس مغازه‌های آنان بدون اینکه علامت خاصی مبنی بر شکستن شیشه یا قفل و به هم‌ریختگی اجناس، یا آثاری از سرقت در آن دیده شود کم می‌شود. 
جواد اصغری‌عنبران ادامه داد: افسران تیم تجسس کلانتری 11 اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی در این زمینه را آغاز کردند که با توجه به علائم موجود احتمال اینکه سارق آشنا باشد را دادند. 
وی اظهار داشت: پس از زیرنظر گرفتن پاساژ و رفتار غیرعادی نگهبان پاساژ احتمال اعتیاد به مواد مخدر مظنون مورد بازجویی فنی پلیس قرار گرفت. 
وی ادامه داد: پیرمرد 60 ساله بعد از اینکه همه چیز را تمام شده می‌دید در بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود که وی شب‌ها درب پاساژ را به روی همدستش باز می‌گذاشته و وی با شاه کلیدی که در اختیار داشته است هر شب به صورت جزئی از مغازه‌ها سرقت می‌کردند که مأموران پس از بازدید و بازرسی دو متهم مقادیر زیادی البس، و اجناس مختلف کشف و متهمان روانه زندان شدند. 

منبع


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد