اخلمد / اخلومد

اخلمد / اخلومد

منطقه ای سر سبز از رشته کوه های بینالود
اخلمد / اخلومد

اخلمد / اخلومد

منطقه ای سر سبز از رشته کوه های بینالود

اهدای 1 قطعه زمین توسط یک فرد نیکوکار


بخشدار مرکزی چناران:
پاسگاه انتظامی در اخلمد احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی چناران گفت: با اهدای 1 قطعه زمین توسط یک فرد نیکوکار به‌زودی عملیات ساخت و احداث پاسگاه انتظامی آغاز می‌شود.

محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چناران اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت و افزایش ضریب امنیتی منطقه گردشگری اخلمد و همکاری آقای صفرعلی رضایی، 1 قطعه زمین به مساحت800 متر مربع و ارزش 800 میلیون ریال در قسمت ورودی روستای اخلمد روبه‌روی هتل و رستوران رضایی به نیروی انتظامی اهدا شد. 


بخشدار مرکزی چناران با اشاره به طبیعت زیبا و خدادادی منطقه اخلمد افزود: با توزیع پرسشنامه در یک طرح آماری و نیازسنجی از مسافران و گردشگران، 3 برنامه کوتاه‌مدت و میان‌مدت و بلندمدت تدوین شده است تا زمینه جذب گردشگران داخلی و خارجی بیشتری را به این منطقه توریستی فراهم کنیم.
وی در خصوص برنامه کوتاه‌مدت ادامه داد: نظافت و بهداشت اساسی منطقه از نیمه مهرماه سال جاری به‌طور جدی شروع شده است و با استقرار 2 مامور نیروی انتظامی در ورودی روستا از تردد موتورسوران جلوگیری می‌شود. 
بخشدار مرکزی چناران تاًکید کرد: اجرای برنامه‌های ذکر شده نیاز به همکاری همه خصوصا مردم منطقه و سرمایه‌گذاران دارد و ما آماده دریافت نظرات و پیشنهادات از طریق ارسال پیامک به 3000760010 و تماس تلفنی به شماره 6224143-0582 و یا پست الکترونیک rf.chenaran@gmail.com هستیم که ما را در اجرای سریع و مطلوب برنامه‌های تدوین شده یاری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد