اخلمد / اخلومد

اخلمد / اخلومد

منطقه ای سر سبز از رشته کوه های بینالود
اخلمد / اخلومد

اخلمد / اخلومد

منطقه ای سر سبز از رشته کوه های بینالود

تلف شدن 126 رأس گوسفند


خبرگزاری فارس: تلف ‌شدن 126 رأس گوسفند در روستای اخلومد سفلی بر اثر آتش، نشت بنزین در تصادف شدید خودرو نیسان با کامیون خاور در نیشابور و ... مهم‌ترین عناوین اخبار کوتاه حوادث از استان خراسان رضوی است.
 

ادامه مطلب ...

ساماندهی منطقه گردشگری اخلمد


چناران- خبرنگارکیهان:
به منظور جذب گردشگر داخلی و خارجی، ارتقای رضایت مندی مسائل، نیازها و مشکلات منطقه اخلمد ساماندهی می شود.
بخشدار مرکزی چناران افزود: به این منظور با تدبیع پرسشنامه، اجرای طرح آماری نیازسنجی مسافران و گردشگران و انجام کار کارشناسی سه برنامه کوتاه مدت، میان و بلندمدت تدوین شده است.


ادامه مطلب ...

اهدای 1 قطعه زمین توسط یک فرد نیکوکار


بخشدار مرکزی چناران:
پاسگاه انتظامی در اخلمد احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی چناران گفت: با اهدای 1 قطعه زمین توسط یک فرد نیکوکار به‌زودی عملیات ساخت و احداث پاسگاه انتظامی آغاز می‌شود.

محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چناران اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت و افزایش ضریب امنیتی منطقه گردشگری اخلمد و همکاری آقای صفرعلی رضایی، 1 قطعه زمین به مساحت800 متر مربع و ارزش 800 میلیون ریال در قسمت ورودی روستای اخلمد روبه‌روی هتل و رستوران رضایی به نیروی انتظامی اهدا شد. 


ادامه مطلب ...

احداث پاسگاه انتظامی در منطقه گردشگری اخلمد


بخشدار مرکزی چناران خبر داد:
احداث پاسگاه انتظامی در منطقه گردشگری اخلمد

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی چناران گفت: عملیات ساخت و احداث پاسگاه انتظامی در منطقه گردشگری اخلمد آغاز می‌‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، محمد محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: منطقه گردشگری اخلمد با آبشارهای طبیعی در 17 کیلومتری جنوب غربی شهر چناران در کنار روستای اخلمد قرار گرفته است. 


ادامه مطلب ...

بازدید رئیس اداره تبلیغات اسلامی چناران


رئیس اداره تبلیغات اسلامی چناران از کتابخانه دهنه اخلمد بازدید کرد

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چناران 15 مهرماه 89 از کتابخانه شبستان روستایی دهنه اخلمد بازدید کرد .



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، در این بازدید که جمعی از روحانیون مستقر و هجرت نیز حضور داشتند حجت الاسلام علی بخشی با انتقاد از قفسه های خالی و کمبود شدید کتاب در این کتابخانه خواستار ارسال کتاب و تجهیز بیشتر کتابخانه از سوی مسئولین استانی شد .

حجت الاسلام رحیم زاده روحانی مستقر روستای دهنه اخلمد نیز در ادامه گزارشی از برنامه ها و عملکرد این کتابخانه ارائه کرد و افزود : این کتابخانه 170 عضو فعال دارد که به تناوب از معدود کتاب های این کتابخانه استفاده می کنند.

ادامه مطلب ...

مسیر آبشار اخلمد پاک‌سازی شد


مسئول میراث فرهنگی چناران:
مسیر آبشار اخلمد پاک‌سازی شد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چناران گفت: مسیر 5/2 کیلومتری روستا تا آبشار اخلمد پاک‌سازی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل میراث فرهنگی، ‌صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، مهدی روحانی اظهار داشت: این مسیر به مرور زمان به دلیل حجم غیر قابل تصور زباله داخل رودخانه و اطراف آن که حاصل رعایت نکردن بهداشت محیط توسط یک میلیون نفر گردشگر است، وضعیت نامناسبی به خود گرفته بود. 


ادامه مطلب ...